Kundservice
Julklappstips | Beställ sista klapparna

Kvalitetsmagasinet

Denna tidning är på Svenska

3.5/5 (20 röster)

Produktbeskrivning

Kvalitetsmagasinet är den ledande facktidningen för de som arbetar professionellt med kvalitets- och verksamhetsutveckling. Kvalitetsmagasinet har ett tydligt nyttoperspektiv och ger läsaren både praktiska redskap och inspiration för hur man på ett strukturerat sätt kan jobba med att utveckla verksamheter. Tidningen tar ett brett grepp om kvalitetsfrågorna och skriver såväl om de senaste rönen inom verksamhetsutveckling och ledarskap, som om nyheter inom kvalitetssystem. Goda exempel där läsarna tar del av andras erfarenheter av kvalitetsarbete är bärande i Kvalitetsmagasinet.

Land: Sverige
Språk: Svenska
Utgåvor/år: 6
Förlag: AB Nordreportern
Startår: 1993
Chefredaktör: Anna Nyström


Vem läser tidningen?

Män: 33 %
Kvinnor: 67 %


500 tecken kvar

Sara-Marie Gertsson,
Deras kundtjänst jobbar minst av allt med kvalitet, de har ingen koll på sina rutiner eller processer, återkopplar inte till kund och löser inte ärendena